Infolinia: +48 666 665 193 / E-mail: biuro@verniro.pl
Kupuj na raty nawet do 20 x RRSO 0%
Odśwież swoje pomieszczenie jeszcze taniej! RABAT -5% na wybrane produkty Sprawdź
Regulamin
Sklep internetowy Verniro.pl, działający pod adresem www.verniro.pl, prowadzony jest przez firmę "VERNIRO" Jakub Maciej z siedzibą w Jankowy 16, 63-604 Baranów, Polska o numerze NIP: 6192052822

 

Kontakt ze Sklepem możliwy jest:

– za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@verniro.pl

– za pośrednictwem numeru telefonu: +48 666 665 193 lub +48 666 665 194

 

1. Definicje wyrażeń użytych w Regulaminie

 

1.1. Sklep Internetowy lub Sklep – serwis internetowy w układzie sklepu dostępnego przez sieć Internet, dostępny pod adresem www.verniro.pl, za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia. Reprezentowany przez „Verniro” Jakub Maciej Jankowy 16, 63-604 Baranów, Polska o numerze NIP: 6192052822, REGON: 387847742

1.2.    Sprzedawca – „Verniro” Jakub Maciej Jankowy 16, 63-604 Baranów, Polska o numerze NIP: 6192052822, REGON: 387847742

1.3.    Klient – osoba fizyczna (pełnoletnia), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.

1.4.    Konsument – Klient, o którym mowa w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową). W zakresie jakim bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa przyznają takim osobom określone uprawnienia konsumenckie lub w inny sposób zrównują ich sytuację prawną z konsumentami, za Konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

1.5.    Produkt – produkty i usługi prezentowane i oferowane w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę.

1.6.    Produkt Spersonalizowany – Produkt, który na potrzeby zamówienia został przetworzony w sposób niezmienny (połączony) na wskutek dodatkowych kosztów realizacji zamówienia przez Sklep, w skutek czego nabiera indywidualnej formy.

1.7.    Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta w Sklepie Internetowym, tworzony automatycznie w wyniku prawidłowej rejestracji, gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane w szczególności na temat złożonych przez niego zamówień oraz podanych przy rejestracji danych.

1.8.    Rejestracja – założenie przez Klienta Konta w Sklepie Internetowym.

1.9.    Koszyk – narzędzie systemowe (funkcjonalność) ułatwiające Klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, celem złożenia zbiorczego Zamówienia. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „Dodaj do koszyka” lub „Odbierz w salonie” przynajmniej jednego towaru.

1.10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

1.11. Umowa – umowa sprzedaży Towarów lub Usług w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy „Verniro” Jakub Maciej a Klientem, zawierana na odległość, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.

1.12. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji poczty elektronicznej świadczona przez „Verniro” Jakub Maciej a Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia korzystającym z niej otrzymywanie od „Verniro” Jakub Maciej treści marketingowych, w szczególności zawierających informacje o nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

 

2. INFORMACJE OGÓLNE

 

2.1. Sklep Internetowy prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę.

2.2. Informacje o Produktach Sklep zamieszcza na stronie verniro.pl

2.3. Zasięg działania Sklepu obejmuje terytorium Unii Europejskiej. Sklep sprzedaje i dostarcza określone przez Sklep Produkty poza granice kraju.

2.4. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2.5. Do każdego zakupu w Sklepie wystawiany jest dokument sprzedaży. Klient akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę.

2.6. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu pod adresem https://www.verniro.pl/sklep/3-regulamin-sklepu oraz za pośrednictwem odesłania internetowego (linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu, a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk.

3. CENY

 

3.1. Wszystkie ceny podane na stronach sklepu verniro.pl wyrażone są w złotych polskich oraz są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Dla wygody klientów zza granicy istnieje możliwość zmiany cen na dolary amerykańskie oraz euro, które przeliczane są z złotych polskich zgodnie z aktualnym ustawowym kursem walutowym.

3.2. Sklep internetowy ma możliwość w dowolnym czasie:

· wprowadzania nowych produktów do oferty

· zmiany cen produktów

· organizowania akcji promocyjnych

· wprowadzania dowolnych zmian w danej ofercie

3.3. Koszty przesyłki na terenie Polski podane są odrębnie dla każdego Zamówienia w Koszyku (ustalane automatycznie na podstawie informacji zawartych na stronie "Dostawa w sklepie internetowym" w zakładce "Koszty dostawy”).

3.4. Oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego są wyłącznie Towary, które oznaczone są przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA” i „ODBIERZ W SALONIE” oraz Usługi związane z tak oznaczonymi Towarami.

3.5. Poza informacją o Produktach oferowanych do sprzedaży na stronie www.verniro.pl zamieszczone są informacje o Towarach, które obecnie nie są dostępne za pośrednictwem Sklepu Internetowego, jednak status ten w przyszłości może się zmienić – opisy tych towarów zawierają oznaczenie „TOWAR NIEDOSTĘPNY”.

3.6. Sprzedawca ma obowiązek sprzedawać Towar bez wad. Ewentualne wady Towaru (w tym stanowiące przesłankę obniżki) są wyraźnie opisane.

4. FORMY PŁATNOŚCI

 

4.1. Za Zamówienie złożone w Sklepie Klient może zapłacić w następujący sposób:

 

· za pobraniem – należność uiszczana jest kurierowi lub listonoszowi lub w przypadku dostawy przez sprzedającego możliwe jako „płatność przy odbiozre”,

· PAYNOW – płatność przelewem, BLIKiem lub kartą płatniczą – operatorem kart płatniczych jest PAYNOW.

 

5. DOSTAWA

 

5.1. Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej lub za pośrednictwem dostawy towaru przez sprzedającego.

5.2. Decyzję o formie dostawy podejmuje Klient podczas wypełniania Formularza zamówienia.

5.3. Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście na ul. Jankowy 16, 63-604 Baranów.

5.4. Czas trwania dostawy uzależniony jest od ilości zamówień oraz czasu realizacji zamówienia.

 

6. CENNIK

 

6.1. Koszty wysyłki uzależnione są od zamówionego towaru i są dodawane indywidualnie dla Produktu po wyborze sposobu dostawy w koszyku klienta.

 

7. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

7.1. Termin otrzymania przesyłki to inaczej czas realizacji zamówienia wraz z czasem dostawy.

7.2. Czas realizacji zamówień produktów indywidualnych, przy których klient wybiera materiał, z którego wykonany będzie końcowy produkt jest wyznaczany przez obsługę sklepu. Klient zostanie poinformowany o czasie realizacji telefonicznie lub e-mailowo po złożeniu zamówienia.

7.3. Czas dostawy kurierskiej produktów jest uzależniony od ilości zamówień i trwa od 2 do 90 dni

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I BRAK PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

8.1. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy wszystkich produktów z wyjątkiem spersonalizowanych przez klienta podczas zakupu, w przypadku których Sklep musiał ponieść dodatkowe koszty wykonania zamówienia na podstawie art. 38 (Dz.U.2020.0.287 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Wyłączamy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, w której przedmiotem świadczenia są produkty w Sklepie, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone jako Produkt Spersonalizowany.

8.2. W przypadku niespersonalizowanych produktów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

8.3. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą.

8.5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

8.6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

8.7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.8. Konsument ma obowiązek odesłać lub przekazać Sprzedawcy rzecz na adres:

Jankowy 16, 63-604 Baranów, Polska

8.9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

8.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9. REKLAMACJA PRODUKTU

 

9.1. Reklamacje na piśmie można składać na adres email biuro@verniro.pl z dopiskiem Reklamacja.

9.2. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia i ustosunkowania się do reklamacji w terminie do 14 dni, oraz do poinformowania w tym okresie Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

9.3. W przypadku gdy doręczany towar uległ widocznemu uszkodzeniu w trakcie transportu wraz z kurierem zaleca się spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru ( w takim przypadku kosztem transportu zwrotnego obciąża się Verniro). O zaistniałej sytuacji należy powiadomić mailowo lub telefonicznie obsługę sklepu. W miarę dostępności produktów zamówienie zostanie powtórnie wysłane lub nastąpi zwrot wpłaty na konto Klienta ( dotyczy zamówień opłaconych przelewem ).

10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

10.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

11.1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, dane zbierane są wyłącznie na potrzeby naszego sklepu i przetwarzane w celach związanych z prowadzoną przez nas działalnością gospodarczą. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia, żądania zaprzestania przetwarzania danych.

Bądź z nami na bieżąco

Obserwuj nasze socialmedia

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl